dinsdag 23 juli 2024

Vakantie voor iedereen

Nou, Biden is dus inderdaad (knock) out en (helaas) waarschijnlijk Harris de democratische kandidaat. Lijkt me beter om een democratisch een vervanger te kiezen i.p.v. er eentje te laten benoemen door de gevestigde orde maar zo gaat dat meestal niet helaas.

Zomervakantie

In alle drie de regio's zijn de schoolvakanties nu begonnen en mijn baan bij het CvTE is nu ook teneinde gekomen. Enige geheimhouding was op zijn plek maar nu ik er niet meer werk kan ik het hier wel noemen, zeker als ik verdere details weglaat.

Ik loop dus weer synchroon met de werkende wereld of zoiets haha.


Quotes

Hier volgen nog een paar pareltjes, fijne dag!


"Laat nooit de dingen waarnaar je streeft je doen vergeten wat je al hebt."

"Stop met advies vragen aan mensen die niet zijn wat jij wil worden." 
- Deze is deels van mezelf.
De quote op de kalender bedoelt vermoedelijk hetzelfde maar is niet zo bondig.

"Ik wil niet herinnerd worden als het meisje dat werd neergeschoten, 
ik wil herinnerd worden als het meisje dat weer opstond." 
- Malala Yousafzai


1 opmerking:

  1. Fijne vakantie Mark. Geniet nog lekker van de vakantie periode. Gr. E.

    BeantwoordenVerwijderen