maandag 30 april 2018

Het JA-woord / NEE-woord

Het leek me niet nodig om de volledige 13 maanden van de overstapservice af te wachten (en ondertussen door te betalen) dus ik heb zojuist mijn ING betaalrekening het NEE-woord gegeven!

Zo, de laatste dag van april is goed begonnen.

Eerst nog even handmatig de paar laatste afschrijvers mijn nieuwe rekeningnummer "verteld" en toen zag ik geen reden om de rekening nog een jaar te handhaven.

Een .pdf aangemaakt met de overschrijvingen van de laatste 3 jaar. Vanaf morgen kan ik de rekening niet meer inzien en binnen 3 weken is ie helemaal verdwenen. Nou, prima zo.

Een jaar (en een dag) geleden


Toen ik op 29 april 2017 mijn verloofde het JA-woord gaf had ik niet kunnen bevroeden dat het leven er precies één jaar later zo uit zou zien:

  • Gescheiden (na een relatie van ruim 4 jaar) en alleenwonend.
  • Geen kinderen, ook niet op komst. (duh)
  • Geen lid meer van de muziekvereniging die onze bruiloft nog even kwam opluisteren. (33 jaar lid geweest)
  • Veranderde werksituatie (grotendeels verslechterd) en dusdanig dat ik (na 10 jaar in dienst te zijn) diverse alternatieven aan het overwegen ben.
Gisteren een paar keer teruggedacht aan die dag maar er was genoeg afleiding met o.a. de Formule-1 race is Baku die verre van saai was!

De trouwfotograaf heeft de foto's waar ik of familieleden van mijn kant op stonden verwijderd.
Het handjevol foto's dat resteert geeft een beetje raar beeld maar dat mag ze helemaal zelf weten uiteraard.

Verder even geen zin, dus ik laat het hier bij voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten