donderdag 14 juni 2018

Je hebt van die dagen...

... dat alles GOED GAAT!


  1. Ik werd vanmorgen voorgelaten bij de kassa van de LIDL (wie het kleine niet eert...)
  2. Er is een onderhandelingsakkoord voor wat betreft de nieuwe CAO met daarin:
  3. Loonsverhoging: de genoemde 2,35% deze maand, volgend jaar juni opgevolgd met 2,15 % (totaal dus 4,5 %)
  4. Een eenmalige uitkering in oktober 2018
  5. Een terugdringing van de werkdruk ter hoogte van 1 lesuur, m.i.v. schooljaar 2019-2020.
  6. Een herschikking van teams en afdelingsleiders op het werk zorgt er hoogstwaarschijnlijk voor dat mijn direct leidinggevende een andere wordt dan de huidige. (Dat zie ik als een verbetering.)
  7. In de PLUS ging net een nieuwe kassa open zodat ik alweer niet hoefde te wachten.
  8. Het regende vandaag maar niet op tijdstippen dat ik buiten was.
  9. Het regende vandaag zodat de tuin niet gesproeid hoeft te worden.
  10. De gemeentelijke waterbelastingen zijn correct berekend (van meerpersoons- naar eenpersoonshuishouden) en gaan (uiteraard) omlaag.
  11. Mijn vwo leerlingen voor scheikunde een gemiddeld een 7,1 haalden.
  12. Dit ruim boven het landelijk gemiddelde is. 
  13. Het percentage geslaagden op het vwo momenteel staat op 96%
(Punt 11, 12 en 13 waren eigenlijk gisteren, maar soit!)

S.U.P.E.R.D.A.G.!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten