maandag 23 september 2019

2e huis :-)

Momenteel zit ik achter mijn laptop in mijn huisje ver weg van huis (house away from home) oftewel de vooruitgeschoven post op loopafstand van mijn werk: de B&B.

Ik kijk ernaar uit vroeg naar bed te gaan, uit te slapen en morgenochtend niet te hoeven autorijden. Jippie! Het vroeg toch meer van mijn energie dan ik dacht. Minder brandstof verstoken en geld uitgeven. Minder stress en ergernis door vertragingen en aso's op de weg. Meer energie over voor andere en leukere dingen


Laptop


Mijn tweedehandse laptop doet het ook prima: morgen alleen nog even Office via werk regelen en dan zit alles erop wat ik nodig denk te hebben. Een tweedehands HP, 14" scherm en een kras op het deksel. Meegenomen voor €219, sticker op de kras en meteen ready to go! Gisteren via stream ook de Grand Prix van Singapore op het apparaat gekeken.


Proost!


Het teeveetje staat aan en in het koelkastje op de overloop blijkt ook wat bier en wijn te staan. (Tegen een kleine vergoeding.) Ik ga er zo es eentje drinken op mezelf en deze "luckiest find", want zo mag ik het toch wel noemen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten