woensdag 30 september 2020

Scheldende vogels

 Vandaag tikken we nog net de 20 °C aan en dan is het vanaf morgen alweer oktober. We surfen op de tweede coronagolf en de maatregelen zijn weer aangescherpt.

Verder ben ik in een goeie bui want mijn familie, vrienden en ik zijn gezond en sowieso hebben we het niet zo slecht in ons kikkerlandje. Ook met lockdown alhoewel ik natuurlijk makkelijk praten heb met een werkgever die gewoon doorbetaalt, ook tijdens een lockdown. Mijn goede humeur leunt zwaar op het fysiek op school kunnen werken en ik hoop dan ook dat dit zo mag blijven.

Iets om je op te vrolijken, mocht dat nodig zijn:
https://www.nu.nl/dieren/6080699/britse-dierentuin-verplaatst-papegaaien-die-constant-bezoekers-afkraken.html

Fijne woensdag!

1 opmerking:

  1. Hi Mark, goed om te lezen dat het met jou en jouw familie goed gaat! Hier ook gelukkig! Het onderwijs gaat ook door, op een andere manier, maar wel goed te doen. Gelukkig hier ook gewoon iedere maand salaris! Groet Niek

    BeantwoordenVerwijderen