zondag 8 augustus 2021

300.000!

Zojuist zag ik, met enige verbazing en trots, dat mijn blog nu meer dan 300.000 keer bezocht is, wauw. Toen ik in januari 2015 begon had ik dat zeker niet voorzien!
Het krijgen van veel bezoekers en lezers is niet een doel op zich geweest maar wel leuk om te merken.

AirBnB

De eerste gasten zijn gekomen en gegaan en al wat leuke ervaringen en verdiensten opgedaan. Twee gasten hebben geannuleerd, kan gebeuren. Eentje annuleerde op de dag zelf zonder een berichtje of wat dan ook. Jammer maar de eerste nacht werd wel in rekening gebracht. Ik heb een paar aanpassingen gedaan aan mijn instellingen en voorlopig vind ik het wel prima zo.

Festivals

Als het allemaal doorgaat sta ik aankomend weekend voor het eerst in veel te lange tijd weer op een festivalterrein. Ik geloof het pas echt als mijn tent staat, het eerste biertje in de hand maar vooral wanneer de eerste band begint te spelen. Het betreft trouwens het Alcatraz festival in Belgiƫ en kamperen doen we op de festivalcamping. Dat hebben we ook lang niet gedaan (want 40+ en nachtrust) maar we gaan 't meemaken hoe dat bevalt.

Het weekend erop doen we het nog eens dunnetjes over op een klein festival in Nederland waar de 750-personen grens normaal al niet overschreden werd. En trouwens best mogelijk dat de regels per 13 augustus iets versoepeld worden. Uitgestelde middelgrote festivals als Paaspop (Schijndel) en Dauwpop (Hellendoorn) die in de eerste week van september hopen plaats te vinden zouden heel misschien toch kunnen doorgaan. Niet dat ik er zelf kaarten voor heb maar ik zou 't leuk vinden als het nu eindelijk in Nederland weer live muziek zal zijn.

Nou ja, we gaan 't meemaken, fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten