woensdag 17 november 2021

Nog 35 dagen...

Om positief te beginnen: nog 35 dagen...dan worden de dagen weer langer! 😀
Met de steeds donker en grijzer wordende dagen wel fijn om naar uit te kijken vind ik. Qua pandemie ziet het er ook niet geweldig uit dus hopelijk hadden jullie iets aan dit opkikkertje.

(Zaten die smileys hier al langer? Vallen me nu pas op haha)

Net werd er weer eens wat gestort op mijn rekening vanuit een crowdfunding platform. Niet het hele bedrag want bedrijven zitten in zwaar weer, pandemie etc. In januari de volgende update.


Werk


Ik ga zo even een mail sturen naar de school waar ik gesolliciteerd heb. Tot aan de kerst hebben ze weinig te bieden, het is allemaal een beetje lastig, roostermaker krijgt t niet rond etc.
Aangezien ik bij mijn huidige werkgever nog druk zat ben de komende 2 maanden en het werken op 2 scholen het besmettingsgevaar behoorlijk kan verhogen ga ik aangeven dat ik tot de kerstvakantie niet beschikbaar ben.
Of het vanaf januari wel gaat lukken: we gaan het zien.


ZZP?


Om op kleine schaal wat bij te verdienen met bijles, examentraining etc. begint nu meer mijn interesse te krijgen. Wellicht is er zelfs op grotere schaal wat mogelijk aangezien er tijdelijk extra geld in het onderwijs wordt gepompt. Ik ga eens informeren bij de vestiging in het dorp.

Maar eerst maar eens wat wasjes draaien en correctie van havo-4 doen.

Fijne woensdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten