vrijdag 23 september 2022

Extra aflossing

Vandaag stond het salaris van september op mijn rekening. Vermoedelijk iets meer dan gebruikelijk vanwege de correctie van augustus. (Toen kreeg ik een voorschot in de vorm van een rond bedrag.) Ik zal het t.z.t. nog controleren maar daarvoor moet ik het programma "Afas" openen en dat kan alleen als ik maximaal Zen ben. De psychopaat die dit gebruikersonvriendelijke, misleidende en razend irritante  programma ontworpen heeft mag wat mij betreft publiekelijk vernederd worden. Ik ben tegen de doodstraf maar een dag lang aan een paal binden en bekogelen met rotte eieren en tomaten lijkt me nog mild, HEEL MILD.


Auto

De auto is verkocht en wordt als het goed is maandag opgehaald. Zodra dat gebeurd is en hij niet meer op mijn naam staat wijd ik er nog een berichtje aan. Ook is wellicht tegen die tijd de eindafrekening van mijn advocaat ook binnen zodat ik weet hoe duur de dure les precies geweest is. Mijn spaarrekening zal dan wel weer de gezonde 10k weergeven.


Extra aflossing


Doordat mijn banksaldo er vandaag al weer gezond uit zag heb ik een significante aflossing (€1150) op de hypotheek gedaan. De resterende schuld is nu ongeveer 46k.
Geen looptijdverkorting deze keer omdat ik een termijnbedrag van sub €300 wel zo prettig vind en door de gestegen rente zat ik daar eventjes boven.

Verder even geen nieuws, fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Heb een poosje niet gelezen hier. Maar opnieuw: complimenten hoor, dat je zo'n doorzetter bent. Zelfs als je nu zou minderen met extra aflossen, ben je al een gigantisch deel van hypotheek kwijt, echt knap. (Leesgraag).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Inderdaad, en mogelijk ga ik inderdaad minderen. Daarover later meer. Wellicht morgen weer een nieuw blogbericht.

      Verwijderen