dinsdag 16 januari 2024

Discipline...

...is kiezen tussen wat je nu wilt en wat je het liefste wilt. - A.F. Kantra


Quote van vandaag en kleine voorbeelden dienen zich voortdurend aan, zo ook bij mij.

Ik wil nu iets lekkers (chocoladepinda's) vs. ik wil gezonder leven (en niet meer 90 kg wegen maar ca. 82 kg).


Vanochtend gaf de weegschaal 87,5 kg aan. Vorige week dinsdag was dit nog 89,0 kg en daarvoor was het waarschijnlijk rond en iets boven de 90 kg.)
Het 10 weken programma moet nog beginnen maar alleen met de MyFitnessPal app ben ik in een week al 1,5 kg kwijt. Ik ben er eigenlijk best een beetje trots op! :-)

En E., heb je al contact gehad met mij/onze personal trainer? 

Fijne witte (dins-)dag! 

2 opmerkingen:

  1. Ehm, nee. Heb nog niet de discipline gevonden om het verder uit te zoeken. Misschien eerst ook die app maar eens gaan gebruiken en wat meer gaan wandelen.
    En als het weer wat beter wordt de mtb pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, ik dacht al zoiets. Nou, met de app alleen (en zelfdiscipline) kun je dus ook een heel eind komen. De app die ik gebruik heet MyFitnessPal en is gratis. Wel een boel reclame erin maar daar kun je langsheen kijken. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen en laat maar weten zodra je een keer een stuk wilt wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen