donderdag 29 oktober 2015

Onder de €175.000,-

De hypotheeksom is door de €175.000,- gezakt, toch weer een kleine barrière doorbroken!
Het versneld aflossen ligt, zoals gezegd, voorlopig stil maar gelukkig wordt er elke maand automatisch (lineair) €502,58 afgelost.

Daarnaast ben ik ook (een beetje) aan het sparen gegaan. Tot mijn verrassing bleek dat sparen op mijn creditcard de hoogste rente biedt. Het zal u niet verbazen dat je hier niet rijk van wordt (rente 1,2%) maar je moet toch iets reserve hebben. De rente gaat per 1 december naar 1,0% maar aangezien ons beider spaarrekeningen al een tijd onder de 1,0 % zitten vinden we het wel prima zo.
Ook hoeven we zo geen nieuwe rekening te openen.

De teruggaaf van gas en (vooral) elektra verwacht ik binnen 2 dagen op mijn rekening.

Verder vandaag niet veel meer te melden, ik sluit af met een mooie herfstfoto.


2 opmerkingen:

  1. Heel fijn dat je onder de 175000 zit!
    Krijg je veel terug van gas en elektra?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad! Ja, meer dan €500,-, voornamelijk door elektra.

    BeantwoordenVerwijderen