zaterdag 1 januari 2022

Miljonair

Helaas niet. Op mijn straatje halve loten won ik €50 waardoor ik (slechts) €100 heb verloren haha. Overigens heb ik die €50 nog niet op mijn rekening omdat ik eerst een leeftijdscheck moet doorlopen.... Meespelen is dus wel gelukt....Lijkt me dat er bij de Staatsloterij er toch iets niet helemaal in orde is.

Overmorgen maar even contact zoeken met de klantenservice.

Oh, natuurlijk iedereen de allerbeste wensen voor 2022! 


Opladen

Na twee gezellige en prikkelrijke dagen is nieuwjaarsdag een mooie dag om weer op te laden. Ik voel me helaas nog lang niet zo goed als dat ik zou willen maar 't lijkt wel vooruit te gaan. Over prikken gesproken: de boosterprik zit er sinds woensdag in. Bijwerkingen: stijve schouder. 

Geen lang bericht vandaag, morgen wellicht weer de halfjaarlijkse crowdfund update. Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten