dinsdag 25 oktober 2022

Stookseizoen nog (steeds) niet begonnen

Even een kort vervolgje op vorige week.

Met buitentemperaturen van 16°C of meer is het hier in huis nog best uit te houden. Een week of twee geleden hadden we één keer een koud nachtje maar die zijn nu ook zeer mild. Verderop in deze week heb ik voorspellingen gezien van 21°C dus tot 1 november ga ik het waarschijnlijk wel volhouden.

Ook met energieprijzen die meer bescheiden zijn zou het misschien niet gek zijn om "de kachel" op zijn vroegst pas op 1 november aan te steken. (Mijn nieuwe energiecontract gaat trouwens in per 8 november.)


Nationalisering energie

De privatisering van de energiemarkt (in 2004) heeft niet gebracht wat we er van verwacht hadden. (Of misschien juist wel!) Mogelijk is het een goed idee om dat nu terug te draaien.

Of dat ook halsoverkop moet of iets meer stapsgewijs? Meestal ben ik niet voor stapsgewijs omdat degene die dat voorstelt vaak de boel wil traineren en helemaal geen verandering wil. Ik ben geen lid van een politieke partij en heb deze petitie getekend

Fijne dinsdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten