maandag 12 februari 2024

Alweer een week voorbij!

Ik heb me niet verveeld, druk met van alles. Een ziekenhuisopname in de familie, een sollicitatiegesprek op een school, gestopt met de band, gewerkt met Insight etc.


Fit

is wat ik me voel en het gewichtsverlies gaat nog steeds uitstekend. Zie onderstaande grafiek. De eerste dip naar onder de 86 kg is de zondag na een zaterdag met alcohol en laat (en korter) slapen. Iets wat wel lukte was dat ik niet ben gaan snaaien. Door uitdroging het extra gewichtsverlies, logisch. De opvolgende (maan-)dag piekt omhoog naar 87 kg... De wetenschap dat stevig drinken je 5 dagen kan terugwerpen werkt wel ontnuchterend (haha).











Hoe dan ook, mijn streefgewicht van 82 kg komt al aardig binnen bereik en haal ik waarschijnlijk al voordat het 10-weken programma afgelopen is. Mogelijk dat ik de bakens ga verzetten naar 80 of 79 kg. In het laatste geval is het doel om onder de 80 kg te blijven een duidelijkere limiet dan als ik 80 of 82 kg zou wegen. Stel ik weeg uiteindelijk stabiel 82 kg en ik kom na een festival iets aan, dan is het makkelijk om te denken: "och, 83 kg is ook mooi.

79 kg (of 79,9) is veel duidelijker: het moet met een 7 beginnen. Lijkt me logisch, misschien ben ik de enige ?

Als ik de dalende trend doortrek dan zou ik rond 1 maart de 82 kg bereiken. Als ik de trend sinds 22 januari pak zou het zelfs sneller kunnen zijn. Het 10-weken programma duurt tot eind maart, dus gaat het boven verwachting!


Klussen in de tuin

Van de genoemde sollicitatie zal ik de komende week vermoedelijk niets horen vanwege de crocusvakantie en ik ga zo de verzakkende tegels maar eens recht leggen. Een restje wit zand van mijn beste vriend tegenover in de straat komt mooi van pas.

Overigens, voor wat betreft het aankopen van wat vierkante meters extra grond waar ik eerder over geschreven heb (denk ik...): er lijkt wat in beweging te komen. Om die reden ga ik de komende tijd op zoek naar inkomen en bij gebrek daaraan het aflossen op de hypotheek even helemaal stopzetten. Mocht er aan het eind van 2024 weer genoeg euro's zijn haal ik de schade dan wel in.

Nou, fijne week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten