maandag 5 februari 2024

Droge februari

Niet qua neerslag want dat is er voldoende.

Net als vorig jaar drink ik in februari geen alcohol wat dit jaar wel een dagje extra is maar dat gaat lukken! Ik ben trouwens niet bepaald een carnavalsvierder alhoewel ik wel eens muziek maak bij een dweilband. In mijn blogbericht van vorig jaar zie ik dat ik toen ook o.a. het afwerken van een bucket list ter sprake kwam :-)  

De maand februari komt dan wel prima uit alhoewel ik met mijn huidige gezonde mentaliteit ook best een andere maand had kunnen kiezen. De minst favoriete maand zouden dan zomermaanden zijn, met name juni, want een meerdaags festival zonder een biertje kan ik me nog niet helemaal voorstellen.

Qua alcohol, ik drink de laatste tijd sowieso minder aangezien ik alles wat door het mondje gaat via de myfitnesspal app registreer en gebleken is dat het drinken van meer dan 2 drankjes je zo een dag of 5 kan terugwerpen in het afvaltraject. Ik zal trouwens binnenkort eens een grafiekje delen waarin dat zichtbaar wordt. Ook op een dag waar niet perse veel calorieën genuttigd worden maar de activiteit achterblijft zorgt voor meetbare gewichtstoename.

Fijne week en geniet van elke dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten