vrijdag 1 mei 2020

Nieuwe versoepeling

Motorrijles mag weer! Niet dat ik daar iets mee/aan heb maar ik vind het leuk dat er weer iets meer kan. Het blijkt juridisch nu ook waterdicht: het is geen contactberoep (duh...) dus eigenlijk was het nooit echt verboden.


Spullen en klussen


Hier in en om het huis doe ik steeds meer dingetjes waar ik de tijd niet voor nam. Een deels defecte radio cadeau gedaan aan de buurmeisjes en een nieuw exemplaar aangeschaft, deze keer kwalitatief een iets beter exemplaar uitgezocht. Verder een regenton besteld, zo'n platte. Als we van die droge zomers houden is het fijn om wat water te hebben voor de tuin en auto. En als de pleuris in de wereld helemaal uitbreekt tenminste nog wat te drinken haha.

Hout voor de fietsenschuur staat er al, binnenkort het volgende project. De radiator in de badkamer moet nog geschuurd en geverfd worden. Dan moeten de verkleurde en versleten zonweringen nog vervangen worden. Dat laat ik doen, door een lokaal bedrijf waar ik tot voor kort geen weet van had dat het bestond: koop lokaal!

Dumdumdum, wat verder nog lief dagboek....? De overkapping achter verdient nog een poetsbeurt, de auto ook al een tijd...

Nou, morgen sowieso de beide poetskarweien maar eens doen en contact leggen met genoemd bedrijfje voor de zonweringen. Kan dat op zaterdag? Gelijk ff kijken, fijne avond!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten