maandag 10 juli 2023

rente

Ook de spaarrentes volgen op afstand in het kielzog van hypotheekrentes etc.

Afgelopen kwartaal werd er €34,24 bijgeschreven en ja, ik weet het inflatie bla bla.
Toch fijn het erbij te krijgen. Als het op straat ligt laat je het ook niet liggen.

Oh grappig, het afgelopen jaar heb ik 2 keer geld van de grond geraapt. Vorig jaar in Tsjechië, ik weet niet meer hoeveel kronen maar omgerekend ca. €20. En laatst in m'n stamkroeg €5. Misschien kijk ik teveel naar de grond haha.

Ooit vond ik f100,- en heb het netjes aangegeven. Een paar weken later kreeg ik het alsnog omdat er niemand voor was geweest.

Tjonge, wat weinig inspiratie... toch zou ik het jammer vinden om te stoppen met bloggen. De hypotheek is nog niet afgelost bijvoorbeeld :-)

Nou, volgende keer beter, fijne avond!

 

2 opmerkingen:

  1. Alle beetjes helpen Mark.
    Mijn grootste vondst ooit was 50 gulden. In het euro tijdperk maar weinig gevonden.
    Groet E

    BeantwoordenVerwijderen