vrijdag 18 augustus 2023

Effe weg

Toch nog even op pad. Een echt vakantiegevoel was er nog niet: thuis zijn met heel veel regen en weinig zon. Eens kijken of we daar verandering in kunnen brengen.

Zo meteen vertrek ik naar een festival (niet Lowlands) en volgende week ook nog even naar een Waddeneiland. Misschien dat ik maandag nog even iets blog.

Eind oktober ga ik er wat langer tussenuit en ook wat verder weg. De opvang van mijn katjes heeft nog even wat voeten in de aarde. Ten eerste omdat de vaste opvang niet meer mogelijk is vanwege pensionering en ten tweede omdat een katje speciaal voer moet eten omdat ie anders heel ziek wordt. Er zijn wel opties, wordt vervolgd...


Ditjes en datjes

Net weer terugbetalingen van Crowdfund projecten ontvangen van Lendahand, dat is mooi. Het voelt extra prettig met minder reguliere inkomsten van werk. Ik ben wel aan het solliciteren in het onderwijs maar dat is vooral omdat ik niet mijn hand op wil houden en minder (eigenlijk niet) voor de lange adem.

Nou, even de laatste spullen pakken even lunchen en let's go!

Fijn weekend!



1 opmerking: