woensdag 30 augustus 2023

Weer terug

Zo, toch nog even weggeweest. Het festival was gezellig, ook vrijwel zonder alcohol en het weer was grotendeels prima. De zaterdag begon met wat regen maar daarna was het dikke prima. De camping was ook uitstekend en ik vermoed dat ik daar nog eens vaker zal zijn.

Een paar daagjes op Texel was ook weer eens leuk. Op woensdag scheen de zon en de hele middag op het strand geweest: heerlijk! Donderdag begon het vanaf koffietijd te regenen en dat is vrijwel niet opgehouden tot ik op zaterdag weer wegging.

Het volgend doel was een meet-up met mijn collega HB-ers die erg gezellig was (alhoewel in een wat gehorige locatie) en wat me vooral bijblijft is het gevoel van herkenning. Zoals ik een meisje daar tegen me zei: "Ik ben dus toch niet gek." :-) Een positieve ervaring dus en met het programma ga ik uiteraard door en doe elke dag er iets aan.

Dichter bij huis was er nog een borrel van de vriendengroep en dat was ook gezellig alhoewel de groep niet meer zo hecht is als vroeger, maar dat is prima.


Van vakantie naar werkloos


Deze week heeft alleen regio Noord nog vakantie en voor mijn gevoel ik dus ook. Het weer is trouwens klote maar volgens de voorspellingen duurt dat maar even. Volgende week is iedereen weer aan het werk, is het september en ligt er voor mij ook weer een taak te wachten van het CvTE/cito. Toch een gevoel van dat de vakantie voorbij is maar dan zonder een boel stress van een schooljaar opstarten.

Zojuist mijn 4e sollicitatiebrief verstuurd dus voor augustus heb ik voldaan aan de UWV sollicitatievoorwaarden. Geen idee of er wat van komt maar veel interessante onderwijs vacatures zijn er momenteel niet in Oost-Nederland. Voor mijn vakgebied dan.

Nou, ik ga weer even iets nuttigs doen ;-)  (Dat is dit ook: gedachten ordenen.)

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten