dinsdag 15 augustus 2023

Hypochondrisch?

Kennelijk was ik de laatste tijd een tikkeltje hypochondrisch. De huisarts liet zich niet overtuigen van mijn conclusie dat het bijna stikken in de appel een allergische reactie was. Om het voor eens en voor altijd zeker te weten heb ik een appel gekocht, teruggefietst naar de praktijk en die in de wachtkamer opgegeten.

Niks aan de hand en dus blijft het devies: GOED KAUWEN, want dat was dan de crux. Na het bijna-stik incident was er binnenin waarschijnlijk iets licht beschadigd wat de dagen erna nog gevoelig bleef. Nou, alles weer rustig dus.

De komende dagen voor het eerst iets wat echt op vakantie lijkt, mede omdat het weer ook echt zomers is en nog even blijft. Komend weekend een festival in Nederland en volgende week een paar daagjes Texel.

Ik ga weer even wat klussen, opruimen etc.

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Hi Mark, wat een grappig verhaal, gelukkig dus geen allergie! Jij hebt nog vrij, ik moet maandag weer aan de bak en zie net dat het dan heel warm wordt.... typisch hoor, vakantie klaar, zomer terug. Gelukkig deze week ook nog schitterend weer! Veel plezier op het festival en op Texel! Groet Niek

    BeantwoordenVerwijderen