vrijdag 15 juli 2016

aanslag Nice / smeerlappen deel 2 [update 15 juli]

Allereerst: afgrijselijk wat er gisteravond in Nice is gebeurd.

Cenk Uygur kan het beter verwoorden dan ik:


Daar heb ik niet zoveel aan toe te voegen...

======================================================

Dan nog even wat anders, het lijkt soms zo onbelangrijk:

Omdat mijn geduld ook niet oneindig is en het toch vakantie is heb ik besloten het mailcontact met tussenpersoon wat te intensiveren.

Mijn mailtje van zojuist:

Hoi Xxxxx,

ok, dank je wel.
Graag merk ik op dat deze kastje-naar-de-muur tactiek al gaande is sinds eind december 2015.

Ik weet niet welke middelen om wat extra druk op de ASR te zetten jullie als tussenpersoon nog achter de hand hebben, maar wellicht is het na 7 maanden tijd om hier gebruik van te gaan maken.

Overigens zullen meer hypotheeknemers in Nederland in hetzelfde schuitje als ik zitten neem ik aan?

Ik wacht weer even af.

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten