dinsdag 12 juli 2016

smeerlappen deel 2 [update 12 juli]

Zowaar een teken van leven van de tussenpersoon na mijn mailtje van vorige week:

Mijn mailtje van vorige week:

Dag Xxxxx,

na ruim 3 weken gewacht te hebben maar weer eens een mailtje.
Hoe is de stand van zaken? Ik hoop niet dat dit een meerjaren verhaal gaat worden...

alvast bedankt voor je reactie,

met groeten,

De reactie van vandaag:

"Mijn excuses, ik heb denk ik deze mail gemist.

Zojuist telefonisch contact gehad met ASR Hpotheken en de medewerker verzocht mij jouw mail even door te sturen om het verder uit te zoeken om tegenstrijdige uitspraken te voorkomen.

We wachten de reactie van ASR af......"

En we wachten weer even af. Fijne avond!

2 opmerkingen:

  1. Begint een beetje een gebed zonder einde te worden zo. Heb bewondering voor je geduld. Of moet ik zeggen doorzettingsvermogen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, dankjewel. Heel veel van beide denk ik. Misschien dat ik gaandeweg de frequentie van emails maar eens wat op ga voeren.

    BeantwoordenVerwijderen