zondag 3 september 2017

Afwijkingen in Excel blad

Tot mijn verbazing kloppen de berekende bedragen betreffende onze hypotheek niet precies meer. Ze gaan steeds verder afwijken.

Nou kan ik me voorstellen dat wanneer Excel doorrekent met veel cijfers achter de komma en de hypotheekverstrekker afrondt op hele centen dat er kleine verschillen kunnen ontstaan.
Echter, de hypotheeksom is volgens de verstrekker €5 lager dan dat ik berekend had.

Prima, beter zo dan andersom! Ik heb het even handmatig aangepast en de bedragen in het staatje rechtsboven zijn weer actueel.

Formule-1


De Red Bulls lijken steeds meer pure snelheid te krijgen en bleven dit keer ook allebei heel.
Als de pech van Max nu dan echt (echt!) voorbij is dan voorzie ik een mooi eind van dit seizoen, te beginnen met de GP van Singapore.

1 opmerking:

  1. Ik heb dat sinds de rentemiddeling. Was een tientje lager dan ik zelf berekend had. Verschil wordt wel maandelijks kleiner...

    BeantwoordenVerwijderen