maandag 25 september 2017

Minder werken en gedoe

Vanaf dit schooljaar zou ik minder gaan werken, van een werktijdfactor van 0,96 naar (liefst ) 0,88.

In ieder geval naar 4 dagen wat zou overeenkomen met een wtf van 0,80. Ik had aangegeven dat ik wel iets meer wilde doen (tot max. 0,88 fte) maar hoe dan ook op de genoemde 4 dagen.

Mijn vaste uren voor dit schooljaar komen uit op 0,84 fte (prima) maar daarnaast was ik bereid om tijdelijk een extra klas onder mijn hoede te nemen tot medio december. Hiermee komt het totaal weer op 0,96 fte wat feitelijk zou betekenen dat ik pas medio december minder zou gaan werken en van 5 dagen naar 4 zou gaan.

Voor de roostermaker was deze wissel kennelijk onhandig en werk ik nu al 4 dagen en heb ik de woensdag geen les verplichtingen. De overige 4 dagen zitten dus propvol maar ik ga half december vast wel halen.

Helaas lijkt dit allemaal toch iets te veel voor de salarisadministratie dus zojuist via de mail heb ik e.e.a. nog even uitgelegd.

Komt vast goed, maar 't is even gedoe. Deze maand is er wat minder salaris overgemaakt terwijl dat volgens mij niet klopt.

Rente deposito


Morgen krijg ik de jaarlijkse rente van mijn deposito overgemaakt (4,6%) dus dat helpt weer :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten