donderdag 25 oktober 2018

Salaris staat er op!

"De meesten van ons kunnen vergeven en vergeten; we willen alleen niet dat de ander vergeet dat we hebben vergeven." - Ivern Ball

Een quote uit nr. 1 van jaargang 1989 van Het Beste. Wel een zeer boeiend jaar natuurlijk met de val van de Berlijnse muur etc. Wanneer ik jaargang 1989 t/m 1991 uit heb (en de kast weer leger is) ga ik deze proberen te verkopen op een rommelmarkt of zo.


Katje


Zonet weer een tripje gemaakt naar de dierenarts: Azraƫl ging 4x achter elkaar naar de kattenbak (zonder succes) en had zijn ontbijt overgegeven. Gezien zijn recente historie neem ik geen risiso's.
De medicatie (spierverslapper) mag weer terug naar de normale dosis en hopen dat dat het was.


Salaris+ extraatje


Het is weer de 25e dus ziet het saldo van mijn lopende rekening er ineens een stuk beter uit! Ook vanwege een eenmalige extra die neerkomt op €321 netto. Da's net niet de helft van de rekening van de dierenarts van laatst: het geld is al goed besteed zullen we maar zeggen :-)

Over de laatste maanden gezien groeit de spaarrekening niet aan maar krimpt zelfs iets. Reden: een aantal grote uitgaven, al dan niet verwacht.
Voorlopig weiger ik te beknibbelen op het extra aflossen en het moet uit de lengte of de breedte komen nietwaar?



4 opmerkingen:

  1. Wel een mooi bedrag, zo'n eenmalige extra, ook al is het dan al besteed. Zonder dat was je spaarsaldo immers 321 euro meer gekrompen dan nu. Hopelijk gaat het nu weer helemaal met je katje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo zie ik het ook!
      Vooralsnog gaat het weer goed gelukkig :-)

      Verwijderen
  2. Knap dat je doorzet! En inderdaad, uit de lengte of uit de breedte. Mijn ervaring is trouwens wel dat het vaak dan ook wel weer onverwacht ergens vandaan kan komen. Sterkte met je katje, hopelijk blijft het goed gaan. Niets vervelender dan wanneer er iets met je dieren is :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, daar hoop ik ook op.
      Voorlopig gaat het uitstekend: hij vliegt weer door het huis als vanouds!
      De antibiotica kuur nog even afmaken (t/m maandag) en de spierverslapper en pijnstiller bouw ik langzaam af.

      Verwijderen