vrijdag 30 augustus 2019

Nieuwe baan: voorproefje

Vandaag was de proloog van mijn nieuwe baan. Een aantal zaakjes geregeld zodat ik maandag een beetje uit de startblokken kan komen haha!

Ingelogd zodat mijn email geactiveerd is, ik bij de programma's Magister (leerlingadministratie, rooster etc. etc.) en Notebook kan. Met beide programma's heb ik 11 jaar ervaring. Notebook is het programma waarmee je op het smartboard kunt werken. Het bord in "mijn" lokaal (ja....al mijn lessen zijn in hetzelfde lokaal: wauw!) is van een ander type (minder interactief volgens mij) maar dat mag de pret niet drukken. Als was het alleen maar omdat er ook een heus krijtjesbord hangt!

Qua oppervlakte (6 m² !) vele malen groter dan welk smartboard dan ook. Ik denk dat ik maandag uit pure nostalgie de hele dag het krijtbord ga gebruiken en het smartboard links laat liggen haha!


Van alles anders maar ook een boel vergelijkbaar hetzelfde


Scheikunde blijft scheikunde maar er wordt gewerkt met een andere methode. Even inwerken dus. Printen (met pasje) en kopiëren gaat op een vergelijkbare manier als ik gewend ben en om koffie te halen heb je alleen een bekertje nodig en niet een pasje met een tegoed.
Je kunt er trouwens wel een tegoed op zetten om wat lekkers in de kantine te halen.

Mijn eerste loon staat er nu op en ik zal binnenkort eens kijken of het allemaal klopt en of er ook een koffie en thee fonds op staat. Bij mijn vorige werkgever €120 per jaar.

1 opmerking:

  1. Hoi, klinkt goed! Dat van die koffie en thee ken ik niet. Bij mij op school staan er een aantal automaten met goede koffie én we hebben een goede filterkoffiemachine staan. Personeel betaalt hier niet voor, niet met een pasje en ook niet verrekend via het salaris. Zie hier een link naar informatie daarover, volgens mij mag je blij zijn dat je bij je vorige school weg bent! https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/salaris-inhouden-voor-koffie-en-thee-dat-kan-niet-zomaar~bbf057a3/

    BeantwoordenVerwijderen