vrijdag 9 augustus 2019

Weer terug!

Na 2 weken Duitsland, Noord-Spanje en een nachtje Frankrijk ben ik weer terug!

Een eerste nacht in je eigen bed is toch altijd weer heerlijk, zeker als er geen snurker op dezelfde kamer ligt (!) De katjes hadden zich wel vermaakt in het pension maar ook zij waren blij weer thuis te zijn.


Wasmachine


Zojuist gepoogd een eerste wasje te starten....helaas. Even dacht ik dat mijn bejaarde wasmachine (aangeschaft in het jaar 2002) overleden was maar het lijkt aan de kraan te liggen: er komt nl. geen water uit haha. In de schuur heb ik een tweede aansluiting dus de snelste oplossing is de wasmachine te verhuizen naar de schuur. Later maar eens advies inwinnen hoe een onwillige kraan te repareren.


Op vakantie met je lief of met een groep vrienden?


Dat is toch wel een verschilletje... Kan aan mij liggen, of aan mijn vrienden haha :-) Twee weken was wel de maximale tijdsduur denk ik. We hebben het trouwens erg leuk gehad, lekker weer, wat dingen gezien. Lekker gegeten/gedronken je kent het wel.

Ik hoop dat ik volgende zomer weer als koppeltje een reis mag ondernemen.
Met een ander stelletje op vakantie is nog niet iets dat ik ooit meegemaakt heb. Lijkt me ook heel erg leuk.


En nu?


Eerst zo die wasmachine maar eens fiksen en dan...opruimen en marktplaats activiteiten had ik zo gedacht. De komende dagen heb ik even niks vast op de planning staan.
I.
Love.
It.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten