donderdag 24 maart 2016

Restschuld

Je zou het bijna vergeten maar deze BLOG (of is het "dit BLOG") gaat over aflossen van hypotheek en restschuld. Het salaris stond vandaag weer op de rekening dus gelijk weer een bedrag overgemaakt naar de restschuld. De finish ligt nu in november 2017 zouden we stoppen met extra aflossen. Zoals gezegd: dat doen we NIET en hopen de restschuld nog dit jaar geheel afgelost te hebben.

Ons beider belastingteruggaven en het vakantiegeld zullen nog niet de genadeklap zijn maar ik hoop dat het er wel dicht in de buurt zal komen.

Verder nieuws: vandaag is misschien wel de bekendste Nederlander ooit, Johan Cruijff, overleden.

Ook waren er afgelopen weken weer aanslagen, o.a. in Ankara en Brussel. Ik heb het nieuws eerlijk gezegd nauwelijks tot me genomen. Wel volg ik de voortgang van de Amerikaanse voorverkiezingen redelijk op de voet. Ik geloof dat één van de kandidaten zo fundamenteel anders (beter) zal zijn dan zijn laatste 10 voorgangers dat er wel eens veel minder oorlog en onvrede in de wereld zou kunnen zijn. Idealistisch? Reken maar!

Ook de gevestigde orde lijkt dit steeds meer en meer te gaan beseffen en trekt aan alle noodremmen.

Feel the Bern!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten