zondag 31 maart 2024

Op reis!

Morgen steek ik voor het eerst de Atlantische Oceaan over voor een bezoek aan Canada.
De directe aanleiding is de volledige zonsverduistering op 8 april aanstaande. Tot mijn prettige verrassing bood een oude schoolkameraad aan me af te halen van het vliegveld. Tof om te zien hoe het met hem gaat in zijn stekje op de wereld.

Toevallig was ik deze week bezig met foto-albums en van onze gezamenlijke schooltijd kwam ik nog wat tegen. Het was de analoge tijd en meer dan foto's van het brugklaskamp, werkweek en de diploma-foto is er niet haha. Vermoedelijk dat er nog wel een fotootje uit de verte is toen ik mijn diploma mocht ophalen tijdens die (belachelijk gestoord georganiseerde) avond.

Ik reis met alleen handbagage en ik ben al online ingecheckt. Dan nog 3 uur van tevoren aanwezig zijn...? Laten we het maar doen want het vliegtuig vertrekt om 17:50 uur dus vroeg opstaan hoeft absoluut niet. Overigens leef ik al min of meer op Totonto tijd. Vandaag om 12:00 uur opgestaan en ontbeten. De lunch was om 17:00 uur en mijn avondeten nuttig ik rond de klok van 22:00 uur. Met 6 uur tijdsverschil zit ik dus al bijna in het ritme en dat laatste uurtje zal ook wel lukken.

Nou, het meeste is ingepakt maar ik loop nog even het e.e.a. langs. Fijne Paasdagen!


"Ik smul van verrassingen.
Zo verwacht ik op mijn verjaardag iets onverwachts."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten