donderdag 14 maart 2024

pi-dag

"Ik ben goed in wiskunde, ik reken altijd op mezelf."


Vandaag is het wereld pi-dag, 3,14, maart de 14e. 't Zal wel een uitvinding zijn van de overkant van de Atlantische oceaan want eerst de maand en dan de dag (en dan het jaar), waanzin!

Over ruim 2 weken ben ik diezelfde plas trouwens overgestoken. Een heel leuk vooruitzicht maar ben er de laatste tijd niet mee bezig want druk druk druk.


Sollicitaties etc.

Met onder andere sollicitaties, binnen en buiten het onderwijs. Verder gaat het afvallen door gezonder te leven uitstekend en zojuist gaf de weegschaal 78,9 kg aan. Binnenkort zal ik eens een korte terugblik opschrijven want het is niet 1 ding wat ik aanpaste maar een heleboel dingen. Een beetje hier, een beetje daar en voor je 't weet zit je in een opwaartse spiraal. Vanavond ga ik weer een stukje hardlopen en wie me dat 2 jaar geleden had verteld had ik heel raar aangekeken. Zo zie je maar.

Nou, het zonnetje schijnt, het leven is mooi en ik sluit af met de quote van gisteren:


"Als je denkt dat problemen hebben een probleem is, 

dan is dat een probleem."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten