woensdag 12 september 2018

Geen zin...

om te bloggen. Voor de trouwe lezers en toevallige voorbijganger toch even twee quotes die ik de moeite waard vind.

"Niet wie alles lukt is een groot man, maar hij die nooit opgeeft." - J.L. Martín Descalzo

Ik ben trouwens weer eens een boek aan het lezen (meestal maak ik daar geen tijd voor), te weten: "Voor een echt succesvol leven" van Bas Haring. Daarbij aansluitend de tweede quote:

"Succes is geen kwestie van geheime strategieën. Succes is het resultaat van een goede voorbereiding, hard werken en leren van je fouten." - Generaal Colin L. Powell

Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Als je geen zin hebt in bloggen, moet je het gewoon niet doen! Ik neem aan dat je blogt voor je plezier, en als je dat er (even) niet aan beleeft, dan toch gewoon niet. Voor mij is mijn blog iets waar ik heel veel plezier aan beleef, maar als ik geen zin heb of geen tijd of geen idee waarover ik moet schrijven, dan blijft het stil. Maar attent dat je het even liet weten, hoeven we ons niet zorgen te maken dat er iets ergers aan de hand is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door jouw interesse in het boek van Bas Haring een leestip: 'The subtle art of not giving a f*ck' van Mark Manson. Amerikaanse stijl geschreven, maar een leuk boek dat je wel aan het denken zet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, goede tip! Ken ik nog niet.
      Wat ik wel in de kast heb staan (ook best grappig) is "Fuck it" van John Parkin. Deel 1 en 2.

      Verwijderen