zaterdag 13 januari 2018

Aftellen

Waarschijnlijk zal 3 februari de eerste dag zijn dat we beiden weer apart wonen.
Dat is dus al over drie weken en is een moment waar ik met gemengde gevoelens naar zal aftellen.

Naar twee andere momenten tel ik wel met plezier af, en deze liggen ook niet al te ver in de toekomst.

vrijdag 9 februari: 

Aftellen naar het begin van de olympische winterspelen: nog ruim 26 dagen tot de spelen op deze datum geopend zullen worden. Tevens is dit de vrijdag voor onze krokusvakantie waarmee ik een boel schaatsafstanden live kan bekijken. De meeste overige sporten boeien me niet zo, bobsleeën wellicht en shorttracken wellicht nog. Maar wanneer Nederlanders daarop matig presteren dan geef ik bij deze eerlijk toe dat mijn interesse dan snel verdwijnt. :-)

vrijdag 23 maart:

De start van het nieuwe formule-1 seizoen! Zullen de Red-Bull auto en de Renault motor dusdanig verbetert zijn dat Max elke race kan strijden om de winst en daardoor om het kampioenschap?

Nog ruim 68 dagen tot de eerste vrije training van start gaat.

Op 26 februari zullen de eerste testritten plaatsvinden in Barçelona. Pas dan weten we iets meer.
(Da's nog ruim 43 dagen.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten