vrijdag 5 januari 2018

Nieuwe en frisse start

Ik kan met de veranderende situatie al redelijk goed omgaan en ga het steeds meer zien als een nieuwe start voor ons beiden.
Op financieel gebied heb ik al een paar dingen gescheiden en de rest zal vast ook wel goed komen.

Ik heb me zojuist voorgenomen om in de nieuwe situatie de uitgaven nog iets scherper te gaan bijhouden. Wat er binnenkomt weet ik natuurlijk al wel.

Laatst zag ik trouwens een aflevering van "een dubbeltje op zijn kant" waar een stelletje geen flauw benul had wat er maandelijks binnenkwam en aan de uitgave kant redelijk roekeloos te werk ging.
Vaste lasten werden de laatste maanden niet betaald bijvoorbeeld.
Aan het eind van de aflevering (#7) hadden ze gelukkig veel bijgeleerd en was het roer omgegooid. Ook een frisse start zogezegd.

Via de link kun je deze terugkijken.

Fijne dag, ik ga zo maar eens aan het werk. Lekker laten wachten tot het eind van de vakantie ;-)


2 opmerkingen:

  1. Ik zit niet meer dagelijks op het web, maar schrik hier enorm van wat ik lees in je afgelopen blogs. Ik wens je heel veel sterkte om alles een plekje te geven. Ik kan me voorstellen dat dit enorm zwaar is. Nogmaals veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel hoor! Dat klopt maar het ergste hebben we volgens mij nu gehad.

      Verwijderen