zondag 28 januari 2018

Bizarre verhuizing

Nog minder dan een week en dan zal mijn aanstaande ex-vrouw verhuizen naar haar appartement in een naburige stad. Dit betekent dat we nu al een poosje tussen verhuisdozen leven en dat heeft toch meestal een stressverhogend effect op een mens. Dit gecombineerd met verkoudheid nummer 2 en rugklachten heb ik wel eens meer relaxte tijden meegemaakt. Het één zal met het ander te maken hebben.

De scheidingspapieren zijn al een paar keer op en neer geweest en ik ben benieuwd hoe dat verder gaat lopen. Kan nog best eventjes duren denk ik dus straks wonen we apart maar zijn we nog wel getrouwd. Toch wel bizar.

Het allerbelangrijkste is dat alles in goede harmonie gaat. Aankomende week gaan we uit eten om het samenwonende deel van ons leven af te sluiten.

10 opmerkingen:

  1. Spijtig dat het zo gelopen is, maar respect dat jullie het in goede harmonie doen. Sterkte nog de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelende situatie leef je in momenteel zo te lezen. Fijn dat het voor alsnog in goede harmonie gaat. Hopelijk blijft dat zo. Als ik jou was zou ik, zodra het afgehandeld is, lekker even weg gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In goede harmonie, dat is in ieder geval een pluspunt....sterkte in deze rare/stressvolle periode!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, erg fijn om al deze steunbetuigingen te krijgen!

      Verwijderen
  4. Knap, hoe jullie met elkaar omgaan in zo een moeilijke situatie. Ik wens jullie veel sterkte & wijsheid. Mag ik vragen, wat is de planning voor het huis en de aflossing?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Nou, zoals je hebt kunnen lezen is het de planning dat ik er blijf wonen zonder dat er grote geldbedragen over tafel gaan, als in: 50% van de overwaarde. Eerst eens zien dat dit lukt...

      Verwijderen
  5. Ik wens je veel sterkte toe. - groet, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, de verhuizing zit er net op. Alles is wat leger...

      Verwijderen