maandag 22 januari 2018

Asbest en verhuisdozen

Buitenkant huis


De buurman is bezig offertes op te vragen voor wat betreft het verwijderen van asbest uit daken van huizen uit de straat.
Ik was in de veronderstelling dat de manier waarop asbest in ons dak verwerkt is niet onder verplicht te verwijderen asbest viel. Dit moet ik dus nog even navragen. Vereniging eigen huis lijkt me daarvoor de meest geschikte partij.

Mocht het toch moeten dan is een collectieve aanbesteding waarschijnlijk het voordeligst en zal ik met de andere buurman overleggen of we ook de dakgoot laten vervangen. Deze is van zink en ruim ouder dan 50 jaar dus: lijkt me wel. Ook beschadigde dakpannen vervangen of wellicht zelfs alles vervangen voor nieuwe?

Binnenkant huis

Tot zover de buitenkant, aan de binnenkant van ons huis zijn al een aantal verhuisdozen ingepakt. Over minder dan 2 weken zijn we beiden weer alleen-wonend. Het blijft een raar idee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten