zaterdag 29 oktober 2016

Crownfunding gaat lekker!

Zoals al eerder gemeld heb ik een twaalftal crowdfund projecten lopen via geldvoorelkaar.nl.

Het is simpel: je schrijft je in voor een project met een geldsom(metje) dat je kunt missen. Het beloofde rendement wordt van tevoren aangegeven en soms naar boven bijgesteld als het project niet snel genoeg geld verzameld. Als alles loopt begint het geld terug te lopen want het is feitelijk een annuïtaire lening. Het totaalbedrag dat ik geïnvesteerd heb ik €3200,-.

In juni 2015 werd het eerste bedrag overgeschreven en vandaag is de grens van €1000,- terugbetaalde lening overschreden. Vanaf eind juni 2019 zal elke overgemaakte euro pure winst zijn.

Ik vind het sowieso al leuk dat er, naast mijn salaris, een andere bron van inkomsten is. Elke maand dus minimaal 13 bijschrijvingen. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten