vrijdag 30 maart 2018

kappen met A.S.R.?

Gisteren berichtte ik over de astronomische salarisverhogingen bij de top van de A.S.R.
Ik neem twee producten bij ze af en het liefst zou ik ze beide met onmiddellijke ingang beëindigen.
Ongeacht of, net als bij de ING, de salarisverhoging wordt teruggedraaid.

Het betreft de autoverzekering en de hypotheek en voor wat betreft de autoverzekering had ik per 01-01-19 al een mutatie in gedachten, nl. het omzetten van volledig casco (all-risk) naar gedeeltelijk casco. Mijn auto is van 2012 en zodra ik de vervangingswaarde bij elkaar gespaard heb laat ik hem omzetten en dan gelijk maar naar een andere maatschappij. Wellicht dat er, na de mutatie, zelfs eentje goedkoper is dan de A.S.R.

En de hypotheek?


En de hypotheek? Tja, de rentevastperiode duurt nog een jaar of 7 en oversluiten naar een andere maatschappij brengt vaak veel extra kosten met zich mee.

Grrr. na de zomer de tussenpersoon maar eens vragen wat de mogelijkheden zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten