vrijdag 23 maart 2018

Scheiden - de laatste stap

Het is officieel: we zijn sinds 21-03 volgens de wet geen echtgenoot en echtgenote meer.

Nog één overboeking, nog een fiets wegbrengen en volgend jaar nog eenmaal een gezamenlijke belastingaangifte en dat was het dan.

Dan alleen nog herinneringen en foto's, waarvan er trouwens nog geen enkele ingeplakt is.

Nou, meer kan ik er op dit moment ook niet van maken.

Morgen de wekker om 7:00 uur zetten om te zien of Max in de kwalificatie zijn snelle start een mooi vervolg kan geven.

Fijn (race-)weekend.

4 opmerkingen:

  1. Verdrietig dat het zo misliep, maar fijn dat jullie het zo goed samen hebben kunnen be-eindigen. Zelf zit ik in een scheiding waarbij de wederhelft echt alles op alles zet om overal waar mogelijk dwars te liggen en het proces onnodig te rekken. Dat is erg jammer, en niemand die daar uiteindelijk wijzer van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker, daarvan ben ik me ook bewust. En ook dat er ergere dingen zijn dan een verbroken relatie. Oei, erg vervelend om te horen. Veel succes en sterkte en hopelijk dat je wederhelft zijn/haar boosheid opzij kan zetten en stopt met dwarsliggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Scheiden is niet leuk. Het brengt echter wel kansen in het leven die je anders niet had gehad. Zelf heb ik het zo'n 7-8 jaar ook meegemaakt. Toen het gebeurde was ik er kapot van. 3 jaar later had ik niet anders gewild. Gelukkig houd het leven niet op :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) dank voor je reactie. Een scheiding is zeker niet het ergste dat een mens kan overkomen.

      Verwijderen